cedillas ایران آمریکا اسرائیل اسرائیل

cedillas: ایران آمریکا اسرائیل اسرائیل بین الملل اسرائیل نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث زن معلم در دام راننده شیطان‌ صفت

مرد شیطان‌ صفت با جا زدن خود به جای راننده اسنپ، زن معلمی را ربود و بعد از آزار و اذیت، اموالش را دزدید‌. متهم پیش از این به آزار و اذیت شش زن و دختر جوان اعترا

زن معلم در دام راننده شیطان‌ صفت

زن معلم در دام راننده شیطان صفت

عبارات مهم : آخرین

مرد شیطان صفت با جا زدن خود به جای راننده اسنپ، زن معلمی را ربود و بعد از آزار و اذیت، اموالش را دزدید . متهم پیش از این به آزار و اذیت شش زن و دختر جوان اعتراف کرده بود.

به گزارش جام جم، این مرد شیشه ای 30 ساله به نام امید که دارای سابقه کیفری در زمینه دزدی ماشین هست، از اوایل دی سال گذشته تا آخرین روزهای اردیبهشت امسال با خودروهای پراید، پژو و سمند دزدی، زنان و دختران را در قلهک و دیگر محله های پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان مسافر سوار کرده و بعد از آزار و اذیت، پول، طلا و گوشی گوشی آنها را دزدی می کرد.

او حتی دختری را تا برابر منزل اش در شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران تعقیب کرد و او را در برابر چشمان خواهرش از پارکینگ منزل ارزش ربود و در دام شیطانی اش گرفتار کرد. متهم در جریان آخرین نقشه آدمربایی اش ناکام ماند و هنگام فرار نشانه شلیک پلیس قرار داده شد و زخمی شد. متهم راجع به انگیزه اش از این جرایم گفته بود چون زمانی که در زندان بوده دختر مورد علاقه اش با فردی دوست شده است و به او خیانت کرده به قصد انتقام از زنان به این جرایم دست زده است.

زن معلم در دام راننده شیطان‌ صفت

با دستور قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار گرفت. این در حالی بود که زن معلمی که در دام او گرفتار شده است بود با حضوردر پلیس آگاهی متهم را شناسایی کرد.

وی به افسر تحقیق گفت: روز اتفاق از اسنپ درخواست ماشین کردم . دقایقی نگذشته بود که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد و به راننده گفتم از اسنپ هستی که تایید کرد و من سوار شدم. بعد از طی مسافتی راننده عوض کردن مسیر داد که به او اعتراض کردم. چاقویی را سمتم گرفت و مرا به محله ای خلوت کشانده و مورد آزار و اذیت قرارداد و با دزدی پول و اموالم مرا رها کرد. از آن روز کابوس می بینم و از رفتن به خیابان و سوار شدن به ماشین وحشت دارم.

مرد شیطان‌ صفت با جا زدن خود به جای راننده اسنپ، زن معلمی را ربود و بعد از آزار و اذیت، اموالش را دزدید‌. متهم پیش از این به آزار و اذیت شش زن و دختر جوان اعترا

متهم زمانی که در مواجهه حضوری با شاکی تازه قرار گرفت، گفته های او را تائید کرد . تحقیقات جهت رازگشایی از دیگر جرایم متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

واژه های کلیدی: آخرین | ایران | ماشین | راننده | تحقیقات | پلیس آگاهی | اخبار حوادث

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار