cedillas ایران آمریکا اسرائیل اسرائیل

cedillas: ایران آمریکا اسرائیل اسرائیل بین الملل اسرائیل نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (553)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (553)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (553)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

مثل هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

سلفی لیلا بلوکات و هلیا امامی، بازیگران سریال تازه بهرام بهرامیان به نام “از یاد ها رفته” که این روز ها در حال فیلمبرداری هست. سریالی که داستان آن در دوره ی پهلوی روایت میشود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (553)

تیکه سنگین ارسلان قاسمی به بازیکنان لیگ برتری که هر روز عکساشون در حال قلیان کشیدن در قهوه منزل های شهر لو میرود. آنقدر این تصویر ها زیاد هستند که به جرأت میتوان گفت این روز ها نقش تنباکوی دو سیب از نقش توپ فوتبال در لیگ ما پررنگ تر است! من نمیدانم این ها که یک میلیارد برایشان پول خرد است آیا آبرویشان را کف دستشان میگیرند و در ملا عام این کار را میکنند؟! نمیتوانند یک قلیان جهت منزلشان بگیرند؟!

ارسلان جان احساس کردم مورد نیاز است این تصویر قدیمی ات را یک بار دیگر با هم مرور کنیم که یک موقع فکر نکنی خبری شده است است.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

سیروان خسروی با ظاهر جدیدش که خیلی شبیه ریوالدو بازیکن برزیلی سال های نه چندان دور شده است است.

از معدود سلفی های سحر ولدبیگی که نیما فلاح در هیچ جای آن دیده نمیشود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (553)

اینکه این استوری روی صفحه ارام جعفری دیده میشود، از سه علت خارج نیست.

1. دستش خورده است و سلفی آپلود شده است است.

2. دیگر چیزی جهت از دست دادن ندارد.

دلیل سوم بماند. همین دو علت کافی است!

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

سیاوش خیرابی در پشت صحنه کار جدیدش که در آن نقش یک شاگرد نمایشگاه خوردرو را دارد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (553)

مجید جان شما ببخش و کوتاه بیا!

تا سفر بعدی باید تصویر های سفر قبلی را لایک کنیم. این یک قانون است.

خسته نباشی الهام خانم، ولی باز هم هویت کسی که شما را مجبور به توضیح این حال خرابتان جهت فالوئر ها کرده هست، مشخص نیست.

دورهمی طناز ها در مراسم خوش حالی تولد رفیقشان مصطفی تنابنده. با حضور هومن حاج عبداللهی، بهراد خرازی، اصغر حیدری، علی مسعودی، علی صالحی، سعید آقاخانی و امیر غفارمنش.

ای جان! کدوم کرمِ بی ادبی به خودش اجازه داده تا دندون تو را بخورد شیث جان؟!

واکنش مهراب به حواشی دادگاه یکی از دولتمردان سابق که از بازار تره بار کمی خرید داشت، دادگاه و خرید را یکی کرد.

الناز جان هر خزعبلی که طراحی کردند را به اشتراک نگذار. بخاطر خودت می گوییم.

تبریک و خسته نباشی جواد نکونام به اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان که تاریخ سازی کردند ولی زورشان به اسپانیای قلدر نرسید. امیدواریم این فرزند ها در ادامه زندگی حرفه ای خود هوشیار باشند و قدر خودشان را بدانند.

گلچهره سجادیه، حسن پورشیرازی، شبنم قلیخانی و جواد افشار در پشت صحنه سریال تازه آقای افشار که نام آن “آنام” (در زبان آذری با معنای مادرم) هست. حضور زن سجادیه بازیگر کهنه کار و پر افتخار و سینما و تلویزیون در این سریال بازگشتی دوباره جهت ایشان به سطح اول دنیای هنر محسوب میشود. زن سجادیه در سال های دهه هفتاد چندین گروه تحریریه سایت و تندیس سینمایی و چندین و چند نامزدیِ گروه تحریریه سایت در کارنامه دارد.

سلفی خواهرانه پریناز ایزدیار و خواهرش در یک کافه ی سرسبز که اگر اشتباه نکنم در مجموعه کلوب انقلاب است.

پست تازه بهاره کیان افشار با کپشنی که از دیروز تا این لحظه تمامی اهالی فلسفه، ستاره شناسی و ادبیات را درگیر خود کرده هست. با این منطق، سه شنبه ها هم حتما خیلی شکمو اند. پنجشنبه ها هم مغرور و احساساتی هستند.

سلفی زیبای محسن تنابنده به همراه همسر عزیزش در کنار آبشار نیاگارا در مرز کانادا و آمریکا که طبیعتاً عزیزان با توجه به تصمیمات عمو ترامپ در بخش کانادایی آن هستند.

ماهایا پطروسیان تصویری از حضور خود در فیلم در حال اکران “خفه گی” به اشتراک گذاشت. فیلم متفاوت فریدون جیرانی تا اینجا استقبال از آن خوب بوده است.

ملیکا شریفی نیا بعد از سال ها با برج ایفل تجدید دیدار کرده هست. ما هم اگر قسمت باشد آخر هفته با برج میلاد تجدید دیدار خواهیم داشت و سیب زمینی سرخ کرده خواهیم خورد.

همین تیشرت اگر بر تن یک راننده کامیون بود همه با نگاه “مرتیکه با زیرپوش نشسته پشت فرمون” به وی نگاه میکردند، ولی حالا که مهرداد صدیقیان پوشیده، واااو چه خوشتیپ و هندسام شده است است.

یکی از عالی ترین تصویر های بهرام رادان تا به امروز. در این تصویر عالی افتاده است :))

آناهیتا افشار، به عنوان نمونه حواسش نیست و حسابی ذهنش درگیر است.

این همان کاری است که الهام پاوه نژاد از پنج صبح به آنجا میرود که در آن با حمیدرضا پگاه همکار هست. سریالی به نام “هست و نیست” ساخته حسین سهیلی زاده.

سلفی علیرضا رئیسی در کنار بهروز خان بقایی، از اشخاص ماندگار رادیو و تلویزیون.

پرستو زن گلستانی هستند و این تتابع تصویر ها در مطلب کاملا اتفاقی است.

نه! نمیخواهم به این عنوان فکر کنم که منظور انصاریان این است که شبیه رابرت دنیرو شده است هست. اصلا نمیخواهم به این کابوس فکر کنم!

سلفی مهناز افشار در کنار پرویز خان پرستویی و سایر عزیزان در پشت صحنه فیلم تازه تینا پاکروان به نام “لس آنجلس – تهران”.

سمیرا حسنپور جهت اینکه قدمت حضورش در سینما و تئاتر را به همگان نشان دهد، این تصویر از خود در صحنه تئاتر مربوط به سال 1389 را به اشتراک گذاشت.

سلفی محمد نادری و امیر کاظمی که در آن بسیار خوشحال و راضی به نظر می رسند. معلوم است که دقایق خوب و خاطره انگیزی در کنار هم داشته اند.

عباس غزالی و خواهر زاده های عزیزش که همه زندگی او هستند.

وقتی روی صندلی معلم پرورشی پونز گذاشتی و منتظر هستی که روی آن بنشیند.

عکس اینستاگرامی مینو غزنوی گوبنده و دوبلور کهنه کار صدا و سیما در کنار دو تن دیگر از خوش صداهای رادیو و تلویزیون، یعنی استاد منوچهر والی زاده و فرزاد حسنی.

بانو پوران درخشنده به همراه بانو گوهر خیراندیش جهت شرکت در یک جشنواره فیلم به لس آنجلس سفر کرده اند. فیلم “زیر سقف دودی” نماینده سینمای یاران در این جشنواره است.

نباید واکنش‌ها مامورین نیروی انتظامی با رانندگان متخلف انقدر تبعیض آمیز باشد. نباید تا ما را دیده 100 تومان قبض چاپ کند ولی هنگامی که خاطره اسدی را دیده تابلوی ایست را به او بدهد که سلفی بگیرد.

عیادت مهران غفوریان و سایر عزیزان هنرمند از بانو ملکه رنجبر که این روز ها در بستر بیماری است و محتاج دعاهای همه ما. آرزوی سلامتی داریم جهت این هنرمند دوست داشتنی.

مطلب امروز هم به انتها رسید. ممنون از همراهی تان، تا مطلب بعدی مراقب خودتان باشید.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | تلگرام | تصویری | تلویزیون | تلویزیون | جواد افشار | اینستاگرام | آناهیتا افشار | عکس اینستاگرامی | بهاره کیان افشار | سلفی مهناز افشار

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (553)


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار