cedillas ایران آمریکا اسرائیل اسرائیل

cedillas: ایران آمریکا اسرائیل اسرائیل بین الملل اسرائیل نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات آقای برانکو قدرتت را نشان بده! ، بیرانوند دیگر نباید بازی کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دروازه‌بان این تیم یادش رفته است هیچ کس او را نمی آشنایی و هر چه دارد از همین پرسپولیس است. 

آقای برانکو قدرتت را نشان بده! ، بیرانوند دیگر نباید بازی کند

بیرانوند دیگر نباید بازی کند/ آقای برانکو قدرتت را نشان بده!

عبارات مهم : برانکو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دروازه بان این تیم یادش رفته است هیچ کس او را نمی آشنایی و هر چه دارد از همین پرسپولیس هست.

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با مهر، راجع به تساوی بدون گل پرسپولیس در هفته دوازدهم مسابقه های لیگ برتر برابر پدیده مشهد گفت: یکی از ضعیف ترین بازی های پرسپولیس را دیدیم. بازیکنان این تیم در حد و اندازه های خودشان ظاهر نشدند. در حالیکه می توانستند در طول تعطیلات لیگ برتر ضعف های قبلی خود را پوشش دهند.

آقای برانکو قدرتت را نشان بده! ، بیرانوند دیگر نباید بازی کند

وی در ادامه افزود: پدیده مشهد نشان داد تیم با کیفیتی است و اگر آنها کمی حواسشان را جمع می کردند می توانستند پرسپولیس را ببرند. اینکه تیمی همچون پرسپولیس تنها یک امتیاز در منزل می گیرد اصلا خوب نیست. من فکر می کنم تعویض های برانکو ایوانکوویچ باز هم اشتباه بود. هنگامی که بازیکن بازیساز خوبی همچون محسن مسلمان نیمکت نشین می شود باید دلیلش را از سرمربی پرسید. او می توانست قدرت بازی تهاجمی را زیاد کردن دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس راجع به واکنش‌ها بیرانوند در قبال طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) اظهار داشت: او در چه حد و اندازه ای است که رو به سمت هواداران “هیس” می کند! یادش رفته کسی جز خانواده اش او را نمی شناختند؟! برانکو چه زمانی می خواهد به رادوشوویچ و درویش وند بازی بدهد؟ آیا او دروازه بان آورده که فقط دلارهایش را بگیرد؟ بیرانوند دیگر نباید تا آخر نیم فصل در پرسپولیس بازی کند. او نشان داد پیراهن پرسپولیس برایش گشاد هست. امیدوارم آقای مثل برانکو بتواند غلط های بیرانوند را نیز مثل رضاییان تشخیص دهد. او رضاییان را از تیم بیرون کرد و حالا وقتش است تا قدرت مدیریتی خود را نشان بدهد.

ش

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دروازه‌بان این تیم یادش رفته است هیچ کس او را نمی آشنایی و هر چه دارد از همین پرسپولیس است. 

واژه های کلیدی: برانکو | رضاییان | پیشکسوت | بیرانوند | پرسپولیس | پرسپولیس | دروازه بان | برانکو ایوانکوویچ


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار