cedillas ایران آمریکا اسرائیل اسرائیل

cedillas: ایران آمریکا اسرائیل اسرائیل بین الملل اسرائیل نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات امیدوارم نتیجه غافلگیرکننده‌ای بگیریم/ برانکو کارش را بلد است ، شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال درنشست خبری داربی ۸۵ گفت: من از شخصیت و عملکرد داور در بازی با نساجی خوشحال شدم ولی غافلگیر نشدم. جهت داور داربی هم آرزوی موفقیت می‌کن

امیدوارم نتیجه غافلگیرکننده‌ای بگیریم/ برانکو کارش را بلد است ، شفر

شفر: امیدوارم نتیجه غافلگیرکننده ای بگیریم/ برانکو کارش را بلد است

عبارات مهم : ایران

سرمربی تیم فوتبال استقلال درنشست خبری داربی ۸۵ گفت: من از شخصیت و عملکرد داور در بازی با نساجی خوشحال شدم ولی غافلگیر نشدم. جهت داور داربی هم آرزوی موفقیت می کنم.

به گزارش ایسنا، تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فردا (پنج شنبه) داربی هشتاد و پنجم را از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند. وینفرد شفر در نشست خبری قبل از داربی ۸۵ پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: من ابتدا بگویم که احساس تاسف می کنم که یکی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس درگذشته و به خانواده او تسلیت می گویم. من در نشست خبری قبلی فراموش کردم که از داوری صحبت کنم. من از شخصیت و عملکرد داور خوشحال شدم ولی غافلگیر نشدم. جهت داور داربی هم آرزوی موفقیت می کنم.

امیدوارم نتیجه غافلگیرکننده‌ای بگیریم/ برانکو کارش را بلد است ، شفر

فوتبال کشور عزیزمان ایران در مسیر خوبی قرار دارد

او همچنین گفت: به تیم نوجوانان کشور عزیزمان ایران تبریک می گویم که در جام جهانی خوب ظاهر شدند و فقط برابر اسپانیا مغلوب شدند. فکر می کنم که خیلی به تیم اسپانیا احترام گذاشتند. فوتبال در کشور عزیزمان ایران در مسیر خوبی قرار دارد.

روحیه ما روز به روز بهتر می شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال درنشست خبری داربی ۸۵ گفت: من از شخصیت و عملکرد داور در بازی با نساجی خوشحال شدم ولی غافلگیر نشدم. جهت داور داربی هم آرزوی موفقیت می‌کن

او راجع به داربی گفت: من خیلی از این که این جا هستم خوشحالم. تک تک بازیکنان سخت در حال تلاش کردن هستند. ما پیشرفت و آمادگی خوبی داشتیم. ما روحیه تیمی خوبی داریم و این روحیه هر روز بیش تر می شود و از این عنوان خوشحالم. روحیه تیم این است که تلاش می کند و همه بازیکنان می خواهند که از قبل بهتر شوند.

بهتر بود داربی دو، سه هفته دیرتر برگزار می شد

شفر افزود: ما به اهدافمان می رسیم تا یک تیم خوب بسازیم. ما هر وقت که به زمین می رویم نمی ترسیم و هر لحظه هدفمان کسب پیروزی هست. جهت بازی قبلی و این بازی آماده سازی خوبی داشتیم و همه بازیکنان، کارهایی را که باید انجام دهند شنیده اند. در بازی قبل در ۲۰ دقیقه نهایی کمی بازیکنان خسته شدند. جهت ما بهتر بود که دو، سه هفته داربی دیرتر برگزار می شد تا زیاد آماده می شدیم.

تماشاگران به بازیکنان انرژی بدهند

امیدوارم نتیجه غافلگیرکننده‌ای بگیریم/ برانکو کارش را بلد است ، شفر

شفر ادامه داد: بعد از داربی آخر که پرسپولیس به استقلال باخت وقت زیادی جهت آماده کردن خودشان داشتند. ما در راه این هستیم که به آن مرحله برسیم. ما باید هر هفته تلاش بیشتری کنیم. می دانم که بازیکنان می خواهند پیروز شوند و ما هم آماده سازی خوبی داشتیم. مانند همه داربی های دیگر می خواهیم که هواداران از ما حمایت کنند. شاید بعضی اوقات بازیکنان در طول داربی آمادگی ارزش افت کند که در این وقت تماشاگران باید به او انرژی دهند.

او افزود: این بزرگ ترین داربی آسیا است و خوشحالیم که این داربی را برگزار می کنیم. ما باید ۲۰ درصد بیش تر از تیم حریف خودمان را آماده کنیم تا به سطح یکسان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درنشست خبری داربی ۸۵ گفت: من از شخصیت و عملکرد داور در بازی با نساجی خوشحال شدم ولی غافلگیر نشدم. جهت داور داربی هم آرزوی موفقیت می‌کن

امیدوارم نتیجه غافلگیرکننده ای بگیریم

سرمربی استقلال اضافه کرد: امروز تمرین آخر است و من وقت کافی را دارم تا با بررسی فیلم تمرین ۱۱ بازیکن نهایی ام را گزینش کنم. صبح جلسه ای با بازیکنان داشتیم و یکسری از ویدئوها را دیدیم و متوجه شدیم که بازیکنان جهت این بازی خیلی آماده هستند. من به تمام بازیکنانم اطمینان دارم و اطمینان دارم که هواداران خوبی داریم که می توانند ما را در کسب نتیجه کمک کنند. امیدوارم بتوانیم نتیجه غافلگیر کننده ای کسب کنیم. ما در داخل و خارج از زمین آماده ایم.

من هم مثل هواداران می خواهم برنده شویم

امیدوارم نتیجه غافلگیرکننده‌ای بگیریم/ برانکو کارش را بلد است ، شفر

او راجع به نشانه استقلال در بازی فردا و نقش بازیکنان با تجربه اظهار کرد: فقط هواداران نمی خواهند پیروز باشند بلکه من هم دوست دارم ببرم. نه تنها فردا بلکه هر لحظه دوست دارم پیروز باشم. ما داخل زمین نمی رویم که امیدوار باشیم و خواهش کنیم که بازی صفر – صفر تمام شود. امیدوارم همه تماشاگران هنگامی که به منزل می روند خوشحال باشند ولی استقلالی ها بیشتر. ما یک گروه از بازیکنان داریم که ژنرال های من هستند. ما باید با اعتماد به نفس به زمین برویم و نتیجه بازی را ببینیم.

ما در سطح استقلال بازی می کنیم نه تیم ملی آلمان

شفر راجع به صحبت برانکو مبنی بر این که استقلال با توجه به آلمانی بودن شفر تهاجمی بازی می کند گفت: استقلال یک تیم آلمانی نیست. ما می توانیم در سطح خودمان بازی کنیم و نمی توانیم همانند تیم ملی آلمان بازی کنیم. ما به وقت نیاز داریم. ما جهت برد، به گل نیاز داریم و خیلی وقت ها مانند ضد حمله و کرنر جهت گل زنی هست. ما می خواهیم بازیکنان سیستم مدنظر ما را در زمین نشان دهند.

پرسپولیس عالی ترین تیم کشور عزیزمان ایران است

او راجع به صحبت های برانکو راجع به تجربه سرمربی در داربی گفت: امیدوارم تجربه من به من کمک کند. این داربی در آلمان یا ریودوژانیرو نیست. در این داربی توپ می چرخد و تیم باید باور داشته باشد که می تواند موفق باشد. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است ولی باید اشکالاتش را بررسی کنیم. در بازی قبلی بازیکنان ما می دانستند که از دفاع راست نساجی می توانیم بهتر حمله کنیم. برانکو استراتژی دارد و من هم استراتژی دارم. در آخر تیمی برنده می شود که بتواند استراتژی خودش را در زمین پیاده کند. می توانم به بازیکنانم بگویم که پرس کنند ولی هنگامی که آماده نباشند نمی توان این کار را کرد. الان پرسپولیس عالی ترین تیم کشور عزیزمان ایران است و ما در مسیر رسیدن به این نشانه هستیم.

باید پرسشها خط حمله را برطرف کنیم

سرمربی استقلال راجع به ضعف استقلال در خط حمله و خط میانی تیمش گفت: شما به چند بازیکن نیاز دارید که بتواند توپ را خوب انتقال یافته کند و مهاجمی که خوب گل بزند. هنگامی که هافبک خوب داشته باشید و مهاجم ناتوان باشد کار سخت می شود و برعکس. ما تلاش می کنیم یکسری پرسشها را در خط حمله برطرف کنیم ولی در بازی قبلی دو گل ما را مهاجمان ما یعنی قربانی و اسماعیلی زدند.

نمی خواهم کسی در تیمم بترسد

او در پاسخ به این پرسش که در بازی فردا روی جوانان حساب بازی می کند یا باتجربه ها گفت: روی هر دو حساب می کنم. من نمی توانم فقط روی بازیکنان با تجربه تکیه کنم و باید بازیکنان با انگیزه ای را گزینش کنم. تجربه خیلی مهم است و ممکن است اگر خیلی هیجانی باشید، اشتباه کنید و کارت بگیرید که در این هنگام بازیکن باتجربه می تواند کمک کند. با تجربه ها می توانند به بازیکنانی که ترسیدند کمک کنند. من نمی خواهم که کسی در تیم من بترسد و می خواهم که آماده باشند. چیزی که اصلا نمی خواهم این است که بازیکن جهت خودش بازی کند و بازی را به شوخی بگیرد. ما باید از وقت ها استفاده کنیم تا به هدفمان برسیم.

اگر ببازیم اتفاقی نمی افتد

شفر راجع به این عنوان که دلواپس نیست تا با باخت در این دیدار شغلش به خطر بیفتد گفت: اصلا دلواپس نیستم. من جمعه شب می خواهم به رستوران بروم. آیا که نه؟ من سه هفته است که کشور عزیزمان ایران هستم و یک نفر را در این کشور ندیدم که با من نامهربان باشد. من اهمیت داربی را می دانم شاید مردم از این که بعد از باخت من را در خیابان ببینند ناراحت شوند ولی من مطمئنم که اتفاقی نمی افتد.

در سطحی که می خواهم نیستیم

او افزود: من ۱۱ بازیکن مهم ام را می شناسم. شاید در ذهنم داشته باشم که جهت آنها جایگزینی در نظر بگیرم. مسئله این است که در سطحی که می خواهم نیستیم. شاید اگر داربی سه هفته دیگر بود راجع به ترکیب تیم بیش تر صحبت می کردم ولی الان پرسپولیس در لیگ قهرمانان بوده و در لیگ بالای جدول است و ما پایین. ما اگر در گذشته موفق نبودیم باید فراموش کنیم.

دو، سه دروازه بان خوب داریم

سرمربی استقلال درخصوص حضور مهدی رحمتی در بازی فردا گفت: من فردا ۱۱ بازیکنم را اعلام می کنم. ما دو، سه دروازه بان خیلی خوب داریم. حسین حسینی، رحمتی و عرشیا دروازه بانان خوبی هستند.

شفر راجع به غیبت سه مهره مهم پرسپولیس در این دیدار هم تصریح کرد: ما هم چند بازیکنمان را نداریم که به خاطر مصدومیت با ما نیستند. اگر عالی ترین تیمشان جلوی ما بازی کند جهت ما خیلی بهتر است.

برانکو کارش را بلد است

او راجع به میزان آشنایی اش با برانکو گفت: من از زمانی که در آلمان بودم او را می شناسم. او را واضح می شناسم و او کارش را بلد است.

بهترین ها را جهت داربی گزینش می کنم

سرمربی استقلال راجع به فاکتور موفقیت تیمش در بازی فردا بیان کرد: شما فرانتس بکن باوئر را می شناسیم. قبل فینال ۱۹۹۰ به بازیکنان گفت بروید بیرون و فوتبال بازی کنید. آنها هم قهرمان جام جهانی شدند. مهم این است که بازیکنان اعتماد من را ببینند و من هم خوشحالم که آنها تلاش می کنند. این خیلی مهم است که بازیکنان بدانند آماده هستند. ۱۱ بازیکن این را می دانند که من عالی ترین ها را جهت داربی گزینش می کنم.

واژه های کلیدی: ایران | برانکو | استقلال | استقلال | بازیکنان | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار