cedillas ایران آمریکا اسرائیل اسرائیل

cedillas: ایران آمریکا اسرائیل اسرائیل بین الملل اسرائیل نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات در مسیر درست قرار گرفته‌ایم / شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازی‌های خارج از منزل این تیم کمک می‌کند تا این مربی خارجی کشور عزیزمان ایران را بهتر بشناسد.

در مسیر درست قرار گرفته‌ایم / شفر

شفر: در مسیر درست قرار گرفته ایم

عبارات مهم : ایران

سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید بازی های خارج از منزل این تیم کمک می کند تا این مربی خارجی کشور عزیزمان ایران را بهتر بشناسد.

به گزارش ایسنا، وینفرد فر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی حاضر شد و اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در تبریز هستم. مهمان نوازی تبریزی ها از همان فرودگاه شروع شد. این مهمان نوازی تراکتوری ها قابل تقدیر است.

در مسیر درست قرار گرفته‌ایم / شفر

او ادامه داد: خیلی خوب است که در مسیر درست قرار گرفته ایم. همان طور که می دانید من یک تازه وارد هستم و این نخستین بار است که به کشور عزیزمان ایران آمده ام. این بازی های خارج از منزل باعث می شود که کشور عزیزمان ایران را بهتر بشناسم.

سرمربی استقلال افزود: فرهنگ های بسیار متفاوتی از کشور عزیزمان ایران می بینم و خیلی ها به من گفته بودند که تبریز شهر قشنگی است و این عنوان برایم خوشایند هست. تبریز، عالی ترین فرش های قشنگ و شیرینی های خوردنی را دارد. نباید همسرم بفهمد که تبریز شیرینی های خوبی دارد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازی‌های خارج از منزل این تیم کمک می‌کند تا این مربی خارجی کشور عزیزمان ایران را بهتر بشناسد.

او راجع به هواداران تراکتورسازی و همچنین کیفیت این تیم گفت: من در کشورهای مختلفی مربیگری کردم و فوتبال چیزی است که می تواند همه را گرد هم جمع کند. امیدوارم بعد از بازی، همه هواداران کلمه “یاشاسین” را بگویند. آنالیز خوبی از تیم تراکتور داشتیم و می دانم که تراکتور تیم قدرتمندی است و بازی بسیار خوبی نیز برابر پرسپولیس و استقلال خوزستان انجام داده و از همین رو، فردا باید تیم خیلی قدرتمندی روانه میدان کنیم تا پیروز شویم. روزبه چشمی و سرور جپارف را به علت محرومیت در اختیار نداریم ولی همه بازیکنان ما باید هر لحظه در تمرین آماده باشند و جهت بازی فردا، می خواهیم با تمام توان و تمرکز وارد میدان شویم.

شفر ادامه داد: روحیه، کار تاکتیکی و آمادگی جسمانی، سه مقوله مهم در موفقیت یک تیم است و هنگامی که که به این تیم آمدم، بازیکنان شادابی مورد نیاز را نداشتند و در این مدت، روی پرسشها تاکتیکی و بدنی نیز کار کردیم و همه دست به دست هم داده اند تا استقلال قدرتمندی داشته باشیم. تمام کادر فنی کمک کرده اند و از شخصیت کنونی تیمم بسیار راضی ام. روحیه بازیکنان بسیار بهتر از قبل شده است است و از کاری که انجام می دهیم لذت می برند. هنوز کار ما تمام نشده و باید بهتر از این شویم آیا که همه تیم ها برابر استقلال با قدرت ظاهر می شوند.

واژه های کلیدی: ایران | تبریز | تبریزی | سرمربی | فوتبال | استقلال | بازیکنان | سرمربی تیم


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار